ΕΛΜΕ Rd4 1/10 EP Buggy – FRT

Παρασκευή, Νοεμβρίου 11th, 2016 No Commented

IMG_6389

Ο χειμώνας πλησιάζει και στη FRT έστρωσαν χαλιά για τον τέταρτο και προτελευταίο αγώνα της χρονιάς για τη «ταλαιπωρημένη» κατηγορία των ηλεκτρικών buggy! Ο αγώνας που ήταν αρχικά προγραμματισμένος να γίνει στον Ασπρόπυργο τελικά αποφασίστηκε να μεταφερθεί στο τεχνητό νέο τερέν στη Σταμάτα. Η πίστα πραγματικά εντυπωσιακή τόσο σε μέγεθος μια και μιλάμε για ένα γήπεδο ποδοσφαίρου 5χ5 όσο και σε εμφάνιση αφού οι άνθρωποι της πίστας έδωσαν το καλύτερό τους εαυτό στο σύντομο χρονικό διάστημα που είχαν στη διάθεσή τους. Τα μεταλλικά άλματα που έφτασαν Παρασκευή απόγευμα έδειξαν να «ζορίζουν» τους συμμετέχοντες με τις σύντομες ράμπες προσγείωσης οι οποίες θα βελτιωθούν για τον επόμενο αγώνα. Αξίζει επίσης να σημειώσουμε το ρεκόρ συμμετοχών για φέτος που μπορεί να μην έσπασε στα 4wd με τους συνολικά οχτώ συμμετέχοντες αλλά διαλύθηκε στα 2wd με τα συνολικά 23 αυτοκίνητα!

IMG_6392

Το πρόγραμμα ξεκίνησε ολίγον ανάποδα με τα 4wd να μπαίνουν πρώτα στη πίστα ώστε να αποδεσμευτούν οι Παπαρέγκες που ταξίδεψαν για ακόμα μια φορά από τη Θεσσαλονίκη για αγώνα των ηλεκτρικών. Η αρχή έγινε με το κλασσικό πλέον practice διάρκειας 7 λεπτών στο οποίο μετράνε οι τρεις συνεχόμενοι ταχύτεροι γύροι για να βγει η έτσι και αλλιώς μια σειρά εκκίνησης των τελικών. Ταχύτερος σε αυτή τη διαδικασία ήταν ο Γιάννης Παπανικολάου με το Kyosho Lazer ZX6 ενώ ο πάντα εντυπωσιακός Τάσος Παπαρέγκας (Team Xray XB4) θα ήταν δεύτερο με τρίτο τον Αργύρη Παπαγιαννακόπουλο επίσης με Kyosho.

Βέβαια στα προκριματικά αυτά λίγη σημασία είχαν μιας και ήρθαν στη κυριολεξία τα πάνω κάτω. Ο Δημήτρης Φωτεινός (Yokomo) κατάφερε να τερματίσει 5λεπτο μόλις στη τρίτη και τελευταία προσπάθεια αλλά ήταν αρκετή για να πάρει την Pole position από τον Γιάννη Παπανικολάου! Ο Τάσος Παπαρέγκας μπορεί να ήταν ο πιο γρήγορος στο ένα γύρο γράφοντας best lap προκριματικών αλλά η «δύσκολη» πίστα έκανε ζόρικο να βγάλεις καθαρό 5λεπτο και επομένως το ενδιαφέρον για τους τελικούς ήταν μεγάλο. Η πρώτη προσπάθεια ήταν άκρως επεισοδιακή αφού ο ο Παπανικολάου ήταν πρώτος από την αρχή μέχρι και το τελευταίο γύρο για να μείνει από ρεύματα μερικές στροφές πριν τον τερματισμο!!! Νικητής στη πρώτη προσπάθεια ήταν έτσι ο Τάσος με τρίτο τον Φωτεινό. Στη δεύτερη προσπάθεια ο Τάσος έκανε τα 2 στα 2 και επομένως πήρε τη δεύτερη φετινή του νίκη με τον Φωτεινό να τερματίζει δεύτερος! Ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία Βαγγέλης Ντελμπεντέρης επίσης με Team Xray «‘έκλεψε» τη τρίτη θέση από τον Παπαγιαννακόπουλο στο τελευταίο γύρο. Στη τρίτη και τελευταία προσπάθεια ο Τάσος Παπαρέγκας έκανε το τρία στα τρία δίνοντας όμως μια εξαιρετικά συναρπαστική μάχη με τον Γιάννη Παπανικολάου ο οποίος τερμάτισε δεύτερος στη γενική.  Τρίτος γενικής θα τερμάτιζε ο Δημήτρης Φωτεινός παρόλο ότι «έχασε» στη τρίτη προσπάθεια από τον Γιάννη Παπαρέγκα.

Το βάθρο των 4wd

IMG_6400

Αμέσως μετά στη πίστα μπήκαν τα πισωκίνητα με τον εντυπωσιακό αριθμό συμμετοχών όχι μόνο για τα δεδομένα της κατηγορία αλλά και για εκείνα της εποχής. Με την ίδια διαδικασία όπως στα 4wd ταχύτερος όλων ήταν ο Αργύρης Παπαγιαννακόπουλος με το Kyosho RB6 του ενώ ο Δημήτρης Αμαξάς που έψαχνε μια τρίτη νίκη στο πρωτάθλημα για να κατακτήσει το πρώτο του Πανελλήνιο ήταν ελάχιστα πιο πίσω με το Team Associated Centro. Την τριάδα με το ίδιο χρόνο θα συμπλήρωνε ο Γιάννης Παπανικολάου επίσης με Kysho Ultima για να επιβεβαιώσει ότι και τα 2wd μπορούν αν προσφέρουν δυνατές μάχες και συγκινήσεις.

IMG_6427

Στα προκριματικά ταχύτερος όλων αποδείχθηκε ο Παπανικολάου ο οποίος έχασε τους δεκατρείς γύρους στη τρίτη προσπάθεια για μόλις 0,238sec! Ο Αμαξάς θα εκκινούσε δεύτερος με τον Μιχάλη Κυριτσάκη (Team Xray) να κάνει βροντερό comeback στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα!

Πριν το κυρίως μενού υπήρχε ένας εντυπωσιακότατος Β τελικός με παλιούς αλλά και νέους με κάθε λογής μοντέλα και κόντρες σε όλο το μήκος της απαιτητικής διαγράμμισης. Η πρώτη νίκη πήγε στον Γιάννη Σγούρο (Team Yokomo) ο οποίος αν και σκουριασμένος από ένα χρόνο αποχής οδήγησε το μπλε B-Max σε νίκη μπροστά από το Νίκο Κατεχάκη που έπαιζε με ένα δανεικό Cactus…μη ρωτάτε περισσότερα…τρίτος στη πρώτη προσπάθεια ήταν ο Γιάννης Κότσιας (Team Kyosho) αν και εκκινούσε από τη δέκατη θέση! Στη δεύτερη προσπάθεια ο Κότσιας έκανε την υπέρβαση κερδίζοντας τον «νέο» Μηχαλοδημητράκη (Team Yokomo) για λιγότερο από 1sec διαφορά με τρίτο τον Νίκο Κατεχάκη. Στη τρίτη και τελευταία προσπάθεια του Β τελικού ήταν η σειρά του μικρού Ανδρέα Κούτρα να πάρει τη νίκη με το TeamC του με τον ασφάλτινο Δημήτρη Μπακιρτζή να φέρνει το «δανεικό» B-Max του δεύτερο και τον Χρήστο Τζαμπάζη να κάνει μια αξιόλογη τρίτη θέση.

Το βάθρο του Β Τελικού

IMG_6414

Η πρώτη προσπάθεια βρήκε τον Παπαγιαννακόπουλο να περνά τη γραμμή του τερματισμού πρώτος πηγαίνοντας τη νύφη και εκμεταλλευόμενος το μακελειό που έγινε στο πρώτο γύρο από τους πιο μπροστά οδηγούς. Δεύτερος θα τερμάτιζε ο Αμαξάς με best lap προσπάθειας και τρίτο τον Παπανικολάου. Στη δεύτερη προσπάθεια θα πράγματα ήταν πιο φυσιολογικά με τον Αμαξά να κερδίζει τον Φωτεινό που τον καταδίωκε και τον Παπαγιαννακόπουλο τρίτο. Στη τρίτη και τελευταία προσπάθεια του Α τελικού ο Αμαξάς έκανε το 2 στα 2 και έγινε ο φετινός Πρωταθλητής Ελλάδος με τρεις νίκες σε ισάριθμους αγώνες. Δεύτερος θα τερμάτιζε ο εντυπωσιακός Κυριτσάκης και τρίτος ο Φωτεινός.

Το βάθρο του Α Τελικού

IMG_6423

 

Διαβάστε σχετικά:

Comments are closed.