1st Annual MotoGP Greece!

Παρασκευή, Μάιος 20th, 2016 No Commented

13087933_570375293143161_2173886935583316369_n

Η υπομονή και κυρίως η επιμονή του Στέλιου Χατζόπουλου να αφιερώνει χρόνο στην αγαπημένη του κατηγορία που είναι φυσικά τα RC bikes φαίνεται να αποδίδει καρπούς. Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε διοργανώθηκε στην πίστα FRT ο πρώτος αγώνας με τα rc δίτροχα και μεγάλη επιτυχία και κυρίως με μεγάλη παρέα που έδειξε να περνά καλά  όλες τις μέρες! Η ματιά του Στέλιου είναι όπως πάντα ενημερωτική…

Ο πρώτος αγώνας με τηλεκατευθυνόμενες μοτοσικλέτες είναι πλέον Ιστορία! Και τι ιστορία!

Χάρη στο Φώτη, του Fanatix.gr έχουμε κάνει όχι μόνο ένα, αλλά δύο στην ουσία αγώνες με rc bikes, με τον πρώτο να είναι το Warm Up, που έγινε στις 17 Απριλίου, πάλι μαζί με τα «πεντάρια» αυτοκίνητα.

Με την ευκαιρία του Διεθνούς Αγώνα 1/5 LS, λοιπόν, συνδιοργανώθηκε και το MotoGP μας!

Η ανακοίνωση για τον αγώνα έγινε αρχές Φλεβάρη και διαφημίστηκε όσο μπορούσε σε όσα μέσα ξέραμε.

Η συμμετοχή οδηγών ξεπέρασε κάθε προσδοκία, αφού εμφανίστηκαν 7 οδηγοί με 8 μοτοσικλέτες. Κάποιοι ίσως δυσαρεστήθηκαν με τη διαγράμμιση της πίστας, ή με το γεγονός ότι ο αγώνας έγινε διήμερος. Πρακτικά, αφού αυτά σχεδιάστηκαν για τα «πεντάρια», εμείς απλώς ακολουθούμε.

Τι έγινε λοιπόν;

Σε προσωπικό επίπεδο, πέρασα τις δυο εβδομάδες μετά το Πάσχα, πρακτικά ζώντας μόνο… rc bikes! Τρίτη του Πάσχα πέταξα για τη Λειψία της Γερμανίας, όπου συμμετείχα στο Warm Up του Παγκοσμίου RC Bikes. Γύρισα στην Ελλάδα, έξη μέρες αργότερα, τη Δευτέρα, και τις επόμενες μέρες, σχεδόν την έβγαλα στην πίστα: Τετάρτη και Παρασκευή προπόνηση, Σαββατοκύριακο αγώνας! Overdose!

 

Την Παρασκευή το πρωί ήρθε στην Αθήνα και ο Θοδωρής, από την πολύ μακρινή Λήμνο, φέρνοντας μαζί του τρεις μοτοσικλέτες: Η μία δόθηκε ήδη στο Θανάση το Μπάρτζη, ο οποίος έκανε και την πρώτη του δοκιμή στην πίστα! Τη δεύτερη την έτρεξε ο ίδιος ο Θοδωρής. Η τρίτη είναι για πούλημα.

Ορμήσαμε στην πίστα και αρχίσαμε τις δοκιμές μαζί με τα «πεντάρια». Οι οδηγοί των αυτοκινήτων όχι μόνο δεν μας σνόμπαραν, αλλά βοηθούσαν στο ξετουμπάρισμα των μηχανών, ενώ ενδιαφέρονταν τόσο για την οδήγησή τους, όσο και για τα γυρολόγιά μας!!!

Εξαιρετική παρέα!

 

Το Σάββατο το πρωί, ημέρα προκριματικών, εμφανίστηκαν μόνο 5 μοτοσικλέτες. Ο Γιώργος Βασιλειάδης λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων δεν κατάφερε να παρευρεθεί. Παρόλα αυτά, τα προκριματικά κύλησαν όμορφα, με τον Βασίλη Τσιούτσια (JABBER 2013) να κυριαρχεί απολύτως, νικώντας σε όλα! Εγώ, αν και φρέσκος από το Warm Up και με προπόνηση και δυο μέρες στην πίστα κατάφερα να κάνω μεν τον ταχύτερο γύρο σε όλα τα προκριματικά (!) αλλά στην ουσία με πτώσεις δεν κατάφερα τίποτε καλύτερο από τη δεύτερη θέση! Μου κόλλησαν και το παρατσούκλι “bestlapάκιας»!

Ο Πέτρος Τσιάβος έχει την ταχύτητα, τόσο ο ίδιος όσο και το μηχανάκι του, που φοράει μοτέρ 5.5Τ και μετρήθηκε με 98 τελική, αλλά θέλει λίγη ακόμα προπόνηση…

Ο Δαδίτσος, έχοντας και το φορτίο της οδήγησης του «πενταριού» που έτρεχε, ουσιαστικά ήταν ο ήρωας της ημέρας, καταφέρνοντας και τις δυο μέρες να γράψει τα περισσότερα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα από οποιονδήποτε!

Ο Μπλίκας ανανεωμένος, βρίσκει τις γραμμές του, τα φρένα του και την ταχύτητά του και κάθε δεκάλεπτο που περνάει βελτιώνει τους χρόνους του.

 

Την Κυριακή, στο 6ο προκριματικό, επιτέλους βρίσκω το ρυθμό μου και κάνω για πρώτη φορά 19 γύρους, αλλά και το απολύτως καλύτερο best lap με 30.77. Μέχρι τώρα το καλύτερό μας ήταν 18 γύροι και 31 με 31.5 best lap.

Ετσι, ξεκινάω από την pole position, όχι ότι έχει σημασία, αφού είμαστε μόνο 7 μοτοσικλέτες.

Στο πρώτο δεκάλεπτο (από τα τρία) των τελικών, ξεκίνησα πολύ καλά, αλλά κατάφερα να… στουκάρω (τι πρωτότυπο!) και τόσο ο Τσιούτσιας όσο και ο Τσιάβος πέρασαν μπροστά και σχεδόν εξαφανίστηκαν. Εδώ, έτρεξε και ο Βασιλειάδης με nitro RG Evolution, ο οποίος με σωστά ρυθμισμένο μοτέρ και κέφια κυνήγησε όσο μπορούσε! Στο πρώτο δεκάλεπτο, ο Γρηγορίου, ο απρόσμενος επισκέπτης μας, που είχε φέρει δύο μοτοσικλέτες, έτρεξε με το Anderson motocross, που όμως, λόγω γυροσκοπίου και ρύθμισης της ανάρτησης απλά δεν… έστριβε, οπότε αναγκαζόταν να φρενάρει πολύ σε κάθε στροφή. Η κατάταξη λοιπόν φέρνει μπροστά τον Τσιούτσια και εμένα δεύτερο και καταιδρωμένο! Ο Δαδίτσος εγκαταλείπει με σπασμένο μπροστινό τροχό…

Στο δεύτερο δεκάλεπτο, έβαλα το κεφάλι κάτω, δεν στούκαρα ποτέ (wow!) και κατάφερα με σχετικά ήρεμο ρυθμό να κερδίσω. Στοιχείο αυτοσυγκράτησης: Επί 4 γύρους ήμουν πίσω από τον Τσιούτσια, που μετά από μια άτυχη στιγμή, ήταν ένα γύρο πίσω, και δεν τον πέρναγα, μέχρι το τέρας ψυχραιμίας να κάνει «το λάθος».

Κάποια στιγμή άνοιξε λίγο τις μέχρι τώρα τέλειες γραμμές του και κατάφερα να τον περάσω… Αξιος δεύτερος σε αυτό το δεκάλεπτο ο Τσιάβος. Ο Γρηγορίου έβγαλε στην πίστα τη δεύτερη μοτοσικλέτα του, μια Hobbyking Nitro, η οποία με 12άρι μοτέρ ήταν σαφώς πιο γρήγορη από το motocross,  ενώ, επιτέλους, έστριβε κιόλας!!! Ο Δαδίτσος, τρέχοντας ακριβώς πριν και στο 15λεπτο Β τελικό των αυτοκινήτων, ξέχασε να δώσει το transponder για φόρτισμα, με αποτέλεσμα να μη μετράει! Τουλάχιστον, είχε την ηθική ικανοποίηση ότι είχε νικήσει στα δυο πρώτα 15λεπτα του Β τελικού των 1/5!!! Για την ιστορία, νίκησε και στα τρία 15λεπτα του Β τελικού! Είπαμε, ο ήρωας της ημέρας!

 

Το τρίτο δεκάλεπτο έγινε δυο ώρες αργότερα. Γιατί; Διότι ενδιάμεσα έγιναν οι τελικοί των αυτοκινήτων: 30 λεπτά ο Α τελικός, 10 λεπτά ο Γ τελικός, 15 λεπτά ο Β τελικός. Ο χρόνος αυτός μας έδωσε τη δυνατότητα να προετοιμαστούμε όσο καλύτερα γινόταν, ενώ ταυτόχρονα «άναψαν» οι φιλικές συζητήσεις για το ποιος μπορεί να κερδίσει τον αγώνα!

Είπαμε… φίλοι στα πιτς, αντίπαλοι στον αγώνα!

Ετσι, στο τρίτο δεκάλεπτο, κατάφερα και νίκησα μεν, με πίεση αυτή τη φορά, τόσο από τον Τσιούτσια, όσο και από τον Τσιάβο!

Λίγο αργότερα έγιναν οι απονομές και κάποιοι συνέχισαν τις δοκιμές, μια και η πίστα ήταν ελεύθερη! Ποτέ δε σου φτάνει η οδήγηση!

Στο ξετουμπάρισμα βοήθησαν σε όλους τους τελικούς οι μικροί φίλοι μας, ο Αμαξάς και οι τρεις γιοί Βασιλειάδηδες, η Μαρίνα που κουβαλάει στην πλάτη της το μηχανάκι και τον εξοπλισμό του Τσιάβου, καθώς και αρκετοί φίλοι από τα πεντάρια!

 

Μιλώντας μετά, με τους συναθλητές μου, διαπίστωσα ότι τους άρεσε ο αγώνας, το ευχαριστήθηκαν πολύ και θέλουν να ξαναγίνει!

Η συμβίωση με τα πεντάρια απεδείχθη πολύ καλή, χάρη στην υπομονή και τη βοήθεια των οδηγών της κατηγορίας, ενώ και ο Φώτης επί δύο ημέρες δεν έβαλε γλώσσα μέσα. Ουτε νερό δεν πρόφταινε να πιει!!!

Να σημειώσουμε ότι την Κυριακή ειδικά, υπήρξαν και πολλοί θεατές που παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τον αγώνα μας.

Φυσικά, γεμίσαμε το internet με φωτογραφίες και σχόλια!

 

Εν αναμονή, λοιπόν για τον επόμενο αγώνα και με περισσότερες συμμετοχές, αφού ξέρουμε πολύ καλά ότι υπάρχουν αρκετές ακόμα μοτοσικλέτες, νιτρο και ηλεκτρικές που μπορούν να σταθούν στην πίστα με αξιώσεις!

 

 

Διαβάστε σχετικά:

Comments are closed.