RC Bike Warm Up Finals

Δευτέρα, Μάιος 9th, 2016 No Commented

DSCN4983

Το warm-up τελείωσε και επίσημα για τον Στέλιο Χατζόπουλο με μια καλή εμφάνιση στο τελικό και ανανέωση του ραντεβού για τον επίσημο αγώνα που θα γίνει το καλοκαίρι!

Ημέρα Τελικών σήμερα και τρέχω πρώτος-πρώτος! 9 το πρωί, πρώτη σειρά.

Ξεκινάω πολύ καλά, από τη δεύτερη θέση και στη δεύτερη στροφή είμαι πρώτος και χτίζω διαφορά. Μέχρι το 5ο λεπτό πάω ήρεμα, όχι χωρίς αύριο, αλλά προσεκτικά. Την πατάω στο καταραμένο σικέην μπροστά στο ρόστρουμ, κάτω απ’ τα πόδια μας και κάνω την θεαματική τούμπα… καταφέρνω και είμαι πάνω στην άσφαλτο, και ακόμα πρώτος! Πάω να στρίψω… δεν ακούει… κάτι έχει σπάσει… Δεν τα παρατάω! Μετά το 8ο λεπτό με πρόφτασαν ο 2ος και 3ος και κατέληξα στην τρίτη θέση.

Πίσω στα πιτς, μετά το ξετουμπάρισμα του επόμενου τελικού, βγάζω το λεξάν, τι να δω έτρεχα με ένα ελατήριο τιμονιού. Στο νέο σύστημα διεύθυνσης SDS 2.0 δεν υπάρχουν τα κλασσικά σπειροειδή ελατήρια, αλλά 2 ράβδοι 0.90 του χιλιοστού οι οποίες από το σέρβο δίνουν την κίνηση στο πιρούνι. Σαν ιδέα είναι καταπληκτική, αφού καταργεί τα voodoo με τα λάδια, αλλά απ’ την άλλη… δεν αντέχει στουκίδια! Δυστυχώς κανείς δεν μας είχε προειδοποιήσει! Και αν σπάσει το ένα ελατήριο στη μέση του τελικού… απλά κόβεις ρυθμό, κόβεις πολύ, γιατί το τιμόνι δεν ακούει πλέον με την ταχύτητα που έχεις μάθει. Το πρόβλημα συζητήθηκε αρκετά στα πιτς, μια και το σύστημα είναι αφενός ακριβό, στα 100 ευρώ, αφετέρου απαιτούνται αρκετά έξτρα, όπως ελατήρια, αποστάτες κλπ.

Προφανώς και ενημερώθηκε και ο ίδιος ο Clark επ’ αυτού, αφού το πολυδιαφημισμένο σύστημα ναι μεν είναι απ’ ότι φαίνεται καλύτερο από το παλιό με το λάδι και τα ελατήρια, αλλά ακόμα έχει τα προβληματάκια του. (δείτε φωτό).

Πριν το 2ο τελικό μου, για να μην έχουμε άλλες… εκπλήξεις, γύρισα στο παλιό σύστημα steering damper με λάδι (ότι είχα από πριν έρθω εδώ!) μέσα σε 20 λεπτά λύσε δέσε.

Στο δεύτερο, λοιπόν… ξανά τα ίδια, πετάχτηκα μπροστά, από τη δεύτερη θέση εκκίνησης και απλά δεν με είδε άνθρωπος. Σχεδόν αλάνθαστο, έγραψα και τα 26άρια μου, έκανα και 21 γύρους!

Στο τρίτο δεκάλεπτο του τελικού, πήγα μετριοκαλά, θα μπορούσα να είμαι λιγότερο νευρικός… Οδήγησα τον αγώνα για 6-7 λεπτά, αλλά κάπως ο 2ος (που είχε νικήσει στο πρώτο) με τσάκωσε και σταδιακά με πέρασε… Υγεία!

Στους άλλους τελικούς είχαμε τρομερές μάχες, τόσο στα Stock όσο και στα Superbikes, με σημείο συζήτησης τη μονομαχία για τη δεύτερη θέση μεταξύ των Repetati και Wohlert, οι οποίοι πρόσφεραν στιγμές απίστευτης οδηγικής γνώσης. Σημειωτέον, και οι δύο είναι κατασκευαστές: RG και JABBER αντίστοιχα, εκτός από εκπληκτικοί οδηγοί. (δείτε το video παρακάτω).

Μετά τον 30λεπτο τελικό των νίτρο, έγιναν οι απονομές και ανανεώσαμε το ραντεβού για τις αρχές Αυγούστου, στο Παγκόσμιο, όπου, να θυμίσω η Ελληνική αποστολή θα είναι διμελής.

Οσον αφορά τα νέα και τα ενδιαφέροντα που είδαμε και μάθαμε, από βδομάδα, μετά την επιστροφή μου, αναμείνατε σε αυτό εδώ τον ιστότοπο!

 

Διαβάστε σχετικά:

Comments are closed.