Kyosho Lazer ZX6 – Review

Παρασκευή, Φεβρουάριος 13th, 2015 No Commented

IMG_5804-XL

Κάθε φορά που μας δίνεται η ευκαιρία να κάνουμε ένα review ενός καινούργιου προϊόντος είμαστε σαν μικρά παιδιά και ειδικότερα όταν «δένουμε» ένα καινούργιο μοντέλο για την Ελληνική αγορά. Αυτή τη φορά καταφέραμε και εξασφαλίσαμε το πρώτο 1/10 τετρακίνητο ηλεκτρικό buggy της Kyosho που έφτασε στη χώρα μας και δε χάσαμε ευκαιρία να δούμε από πρώτο χέρι τις διαφορές που έχει σε σχέση με το προκάτοχό του.

IMG_5808-XL

Το κλασσικό ασπρόμαυρο manual σου ζητά να πιάσεις στα χέρια σου με το καλημέρα το αλουμινένιο σασί το οποίο είναι έργο τέχνης. Βέβαια ζυγίζει 112gr δίχως τα sideguards, μόλις 2gr παραπάνω από το “πλαστικό” σασί του Lazer ZX5 FS2 SP.

IMG_5811-XL

Πλέον το πίσω μπροστινό πλακάκι είναι αλουμινένιο και όχι πλαστικό ενώ παράλληλα έχει και τη δυνατότητα να ρυθμίσεις με καψούλια τόσο το πλάτος όσο και τη απόκλιση.

IMG_5813-XL

Οι κάσες των διαφορικών είναι καινούργιες και μπορεί να σε μπερδέψουν λίγο στη τοποθέτηση…εσύ να βάλεις κάτω αυτή που ΔΕΝ έχει τρύπα στο εσωτερικό της!

IMG_5822-XL

Νέος είναι επίσης και ο μπροστινός προφυλακτήρας ο οποίος είναι μικρότερος, παχύτερος και βιδώνει με λιγότερες βίδες πάνω στη κάσα του διαφορικού.

IMG_5852-XL

Σειρά έχει η μετάδοση και εδώ συναντάμε αλλαγές, τα μπιλάτα διαφορικά παραμένουν αλλά το σιμάρισμα γίνεται εντελώς διαφορετικά. Νέος είναι και ο τρόπος που μεταδίδεται η κίνηση από το διαφορικό με μεταλλική κατασκευή στο gear shaft.

IMG_5838-XL

Το Lazer ZX6 σου δίνει τη δυνατότητα να δέσεις το μοτέρ σε διαφορετικές διατάξεις.

ΠΡΟΣΟΧΗ ανάλογα με τη διάταξη αλλάζει και η φορά του διαφορικού μέσα στη κάσα.

IMG_5859-XL

To manual δε το αναφέρει όπως κάνει στο Ultima RB6 αλλά σας προτείνουμε να βάλετε μικρές σκουλικόβιδες στις τρύπες των camber links που θα μείνουν κενές.

IMG_5861-XL

Μετά το βήμα 13 η Kyosho σου δίνει την επιλογή να τοποθετήσεις το servo είτε παράλληλα είτε κάθετα με το σασί. Δώστε βάση στις διαφορετικές οδηγίες!

Εμείς επιλέξαμε να αλλάξουμε θέση στο low profile servo της Savox και με ελάχιστες μετατροπές να το τοποθετήσουμε στην αντίθετη μεριά του σασί. Με αυτό το τρόπο το μοντέλο ζυγίζεται καλύτερα μόλις μπουν και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά.

IMG_5879-XL

Το Lazer ZX6 δεν έχει πλέον upper deck αλλά κόντρες όπως και άλλα 4wd που αντέγραψαν τα μεγαλύτερα αδέρφια τους.

IMG_5899-XL

Εντελώς νέα είναι και η τιμονιέρα η οποία αποτελείται από λιγότερα τμήματα, έχει σαφώς λιγότερο τζόγο από του προηγούμενου μοντέλου ενώ για πρώτη φορά το steering rack είναι αλουμινένιο και όχι πλαστικό.

IMG_5877-XL

Στο τομέα του συμπλέκτη δεν αλλάζουν και πολλά πράγματα με εξαίρεση ότι πλέον και τα δυο pads είναι λευκά για πιο ομοιόμορφη κατανομή τόσο της δύναμης στην επιτάχυνση όσο και της πέδησης.

IMG_5909-XL

Σειρά έχει το motor mount το οποίο είναι επανασχεδιασμένο ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί ανάλογα με τη διάταξη που θα επιλέξετε να δέσετε το Lazer. Επιπλέον η νέα βάση του μοτέρ είναι ρυθμιζόμενη μιας και βιδώνεις μόνιμα το μοτέρ και έπειτα μπορείς να τη σύρεις ώστε να βρεις τη σωστή σύζευξη των γραναζιών.

IMG_5905-XL

Τα ημιαξόνια είναι ίδια με εκείνα που συναντάμε και στο προηγούμενο μοντέλο ενώ αλλαγές όπως είναι λογικό συναντάμε στους άξονες μετάδοσης που έχουν διαφορετικό μήκος.

IMG_5919-XL

Το βασικό μέρος του σασί έχει πλέον ολοκληρωθεί

IMG_5935-XL

Στα αμορτισέρ οι αλλαγές δεν είναι δραματικές μιας και η βασική δομή παραμένει σε κορυφαία επίπεδα αλλά αλλάζουν τα πιστόνια που ακολουθούν τη μόδα των δυο τρυπών, τα ελατήρια που είναι μεσαίας σκληρότητας και μοιάζουν ιδανικά για το χώμα αλλά και η ανοδείωση που έχει λίγο πιο σκούρα απόχρωση.

IMG_5982-XL

Σειρά έχει η τοποθέτηση των ηλεκτρονικών με αφετηρία από το μοτέρ που η επιλογή μας ήταν το νέο Hobbywing V10 στα 6.5Τ.

IMG_5955-XL

Για speed control το ORCA VXX ήταν και χρωματικά ιδανικό ενώ στο χώρο που το τοποθετήσαμε μπορούν να μπουν άνετα και μεγαλύτερα σε φυσικό μέγεθος esc.

IMG_5970-XL

Σε γενικές γραμμές σε αυτή τη διάταξη ο χώρος είναι υπεραρκετός για να χωρέσουν όλα τα ηλεκτρονικά της αγοράς και αυτό που πρέπει να ρίξετε περισσότερο βάρος είναι η κατανομή των μαζών.

IMG_5988-XL

Ειλικρινά δε βρήκαμε κάτι που ο προκάτοχος του Kyosho Lazer ZX6 να ήταν καλύτερος μιας και το νέο μοντέλο ήξερε τις αδυναμίες του ZX5 και τις διόρθωσε με το παραπάνω. Θα ήμασταν υπερβολικοί αν ζητούσαμε ένα σύστημα flex με βίδες στα side pods όπως έχει και το πισωκίνητο RB6? Το Lazer έχει ευκαμψία κατά μήκος του αλουμινένιου σασί του και ίσως να μη χρειάζεται να παίξεις και με αυτό. Άλλωστε φανταζόμαστε ότι σύντομα θα ακολουθήσουν optionals που θα είναι σχεδιασμένα για πιο υψηλού κρατήματος πίστες…τα γραναζάτα διαφορικά είναι ήδη στη λίστα της Kyosho!

Δείτε όλες τις φωτογραφίες εδώ

Διαβάστε σχετικά:

Comments are closed.