RC Bikes Worlds 2013 – Το report του Stelios!

Σάββατο, Αύγουστος 31st, 2013 No Commented

IMG_3922

Απολαυστικός Στέλιος Χατζόπουλος στο report του RC Bikes Worlds 2013 στο Stohr Ring της Αυστρίας! Απολάυστε υπέυθυνα:

Για  μια ακόμα φορά καταφέραμε να τρέξουμε σε Παγκόσμιο RC Bikes. Για την ακρίβεια το τέταρτό μου πλέον, ενώ οι αγώνες που συνολικά έχω λάβει μέρος φτάνουν τον φανταστικό αριθμό των 7: Το 2010 ήταν η πρώτη μου επαφή με το χώρο, στο Παγκόσμιο στη Grenoble, τότε με μοτοσικλέτα KP Designs KP09. Από εδώ και πέρα έχω τρέξει με 2 μοτοσικλέτες SB-5 της Thunder Tiger. Η επόμενη συμμετοχή μου ήταν στο φημισμένο Lostallo της Ελβετίας, το 2011.

Τον Οκτώβριο του 2011 είχα την τύχη να ξαναπάω σε διεθνή αγώνα, στο Riccione της Ιταλίας, πρακτικά στο Pre-Warm-Up του Παγκοσμίου του 2012. Το 2012 πήγα τόσο στο Warm Up όσο κι στο Παγκόσμιο, πάλι στην πίστα του Riccione.

Αισίως, το 2013 φτάσαμε να κάνουμε τους 2 τελευταίους μέχρι στιγμής αγώνες, στην πίστα Stohr-Ring της Αυστρίας, που βρίσκεται στο Kirchberg an der Raab, πολύ κοντά στο Graz.

 Για τη συμμετοχή μου στο Warm Up το Μάιο του 2013, έχετε διαβάσει ήδη, φαντάζομαι. Οπότε ιδού τι συνέβη στο Παγκόσμιο!

 Χάρη στη συνδρομή της οικογένειας και με εξολοκλήρου δικά μας έξοδα, κατάφερα να βρίσκομαι στην πίστα για 6 ολόκληρες μέρες. Το πρόγραμμα του αγώνα ξεκινούσε τη Δευτέρα 19 Αυγούστου και ήταν αυτή τη μέρα που κατέφθασα στην πίστα. Την αμέσως προηγούμενη εβδομάδα είχε γίνει αγώνας Πανευρωπαϊκού για nitro Touring Cars και η πίστα όπως είναι φυσικό είχε πιάσει μια πατίνα από λάστιχο foam και λαδοβένζινα από nitro. Έτσι την Κυριακή όλη μέρα και τη Δευτέρα το πρωί η επιφάνεια της πίστας καθαρίστηκε επιμελώς για να δεχτεί τα ευαίσθητα και στενά λάστιχα των μοτοσικλετών μας. Η πρώτη δοκιμή μου πρακτικά έγινε την Τρίτη το πρωί, αφού τη Δευτέρα έφτασα όταν σκοτείνιαζε…

IMG_4343

Το κράτημα της πίστας ήταν ελαφρώς χειρότερο απ’ ότι θυμόμουν από το Μάιο, αλλά από τότε που είχε μόλις φρεσκαριστεί η επιφάνειά της, έχουν γίνει αρκετοί αγώνες όλων των κατηγοριών, από 1/5 LS μέχρι 1/10 Nitro. Υπήρχε μια εμφανής «μαύρη γραμμή» η οποία στην πράξη δεν διέφερε από την υπόλοιπη πίστα σε κράτημα. Ευτυχώς!

 Free Timed Practice. Δευτέρα – Πέμπτη (19-22 Αυγούστου)

 Οι οργανωτές σοφά είχαν χωρίσει όλους τους οδηγούς ανά κατηγορία σε δεκάδες, ώστε να μπορούμε να τρέχουμε με παρόμοιες ταχύτητες και να μην ανακατευόμαστε, κυρίως με τα ταχύτατα Superbikes.

Με το καλημέρα άρχισα να γυρίζω στα 29,5 δευτ. το γύρο, ενώ έκανα και best lap 28.5. Ατυχώς πίεζα σε λάθος… σημεία, με αποτέλεσμα ατέλειωτες στούκες και επισκέψεις στο γκαζόν, που σήμαινε ότι οι χρόνοι μου ήταν συνήθως πολύ πάνω από τα 30-31 δευτ.!!!

Κάποιοι οδηγοί παραπονέθηκαν ότι ήρθαν μια βδομάδα να τρέξουν στο Παγκόσμιο και «αναγκάστηκαν» να τρέξουν μόνο 4-5 μπαταρίες την ημέρα στις ελεύθερες δοκιμές. Για να έχουμε μια εικόνα των δυνατοτήτων μας, αλλά και της σταθερότητας, η Οργάνωση δημοσίευε μετά από κάθε σκέλος τους χρόνους, σημειώνοντας το καλύτερο «τρίγυρο» του κάθε οδηγού, δηλαδή τους τρεις καλύτερους συνεχόμενους γύρους στο οκτάλεπτο.

Ο αγώνας είχε αποφασιστεί να προσμετρήσει και στο Γερμανικό Πρωτάθλημα, οπότε είχαν προκηρυχτεί και κατηγορίες Supermoto, Thunder Tiger RTR και 1/8 Open. Δυστυχώς δεν είχαμε την ευκαιρία να δούμε αυτές τις κατηγορίες ζωντανά, αφού δεν συμπληρώθηκαν οι απαραίτητες συμμετοχές. Κρίμα!

Η Τρίτη, η Τετάρτη και η Πέμπτη πέρασαν με ελεύθερες δοκιμές, με το πρόγραμμα που περιέγραψα πιο πάνω και που είχε ξεκινήσει από τη Δευτέρα.

IMG_4177

Την Τρίτη πετάχτηκα μέχρι το Graz, μια και είχα νοικιάσει αυτοκίνητο από τη Βιέννη, που προσγειώθηκα και έφερα στην πίστα τα δεύτερο μέλος της Ελληνικής Αποστολής, το Μανώλη Τρούλλο. Ο Μανώλης είναι μοντελιστής, μηχανολόγος και αεροναυπηγός και κατασκευάζει τα δικά του ηλεκτρικά buggy 2WD και 4WD, με τα οποία τρέχει σε Ευρωπαϊκούς αγώνες. Πριν μερικές εβδομάδες ήταν στην Ισπανία, στο Πανευρωπαϊκό, παρέα με την Ελληνική αποστολή, που είχε πάει εκεί από την Ελλάδα. Η διαμονή μας ήταν έτσι κι αλλιώς εξασφαλισμένη και… δωρεάν, χάρη στην ευγενή χορήγηση του μόνιμα παρκαρισμένου στην πίστα τροχόσπιτου της οικογένειας Ασλανίδη που ζει μόνιμα στη Γερμανία. Οι Ασλανίδηδες, πατέρας και γιός αγωνίζονται στην κατηγορία 1/5 LS και έχουν επισκεφτεί την πίστα «μας» την FRT αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια. Πιο πρόσφατα είχαν έρθει το Πάσχα του 2012, αλλά και του 2013, παρέα μάλιστα με Γερμανούς και Αυστριακούς οδηγούς, μεταξύ των οποίων και ο Πρόεδρος του Morac Graz, της πίστας δηλαδή που γίνεται το RC Bike Worlds, ο Ed Prochaska!

Ο Ed και η ομάδα του είχαν φροντίσει να υπάρχουν 2 επιπλέον τουαλέτες, 8 ντουζιέρες πάντα με ζεστό νερό, αλλά και φαγητό από τις 10 το πρωί ως τις 8 το βράδυ. Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στις υπηρεσίες ενός τοπικού ρεστοράν που ουσιαστικά μετακόμισε για μια βδομάδα στην τεράστια τέντα που στήθηκε για αυτό το λόγο δίπλα ακριβώς στην πίστα.

 Μαζί με το Μανώλη στήναμε κάθε πρωί το τραπέζι μας στα πιτς, δίπλα ακριβώς στη Σουηδική ομάδα και φάτσα με τον Γερμανό Marc Lutz, που έμελλε να πάρει φέτος το Παγκόσμιο στην κατηγορία Stock. Αλλά, ας μην προτρέχουμε, ε?!

IMG_3661

 Τη Δευτέρα και την Τρίτη ο καιρός ήταν ζεστός και όλη μέρα είχε λιακάδα. Μη φανταστείτε τα 40άρια της Ελλάδας, αλλά ένα 28-32 το είχε. Ιδανικά!

Οι χρόνοι μου παραμένουν στα 29-30, ενώ οι καλοί της Stock γράφουν και 26άρια άνετα. Που και που γράφω και κάνα 27-λίγο έτσι για… αλλαγή. Τρέχω με ότι παλιό λάστιχο έχω από πέρσι και πρόπερσι, δηλαδή τα πρώην καλά αγωνιστικά μου ΡΜΤ 200 cut slicks, που τώρα πια είναι σκέτα… slicks!

Την Τρίτη το απόγευμα, ο Μανώλης μου φέρνει ένα ολοκαίνουργιο πισινό λάστιχο GRP να δοκιμάσω! Με το καλημέρα, ή πιο σωστά το… καλησπέρα, αφού το έτρεξα στις 6 το απόγευμα, να και το 27.9!  Και στο επόμενο, να και το 27.7!!!

Την Τρίτη το βράδυ έριξε καρέκλες! Απίστευτα δυνατή βροχή, μπουμπούνιζε το τροχόσπιτο όλη τη νύχτα!

Την Τετάρτη το πρωί, η πίστα όμως μισοστέγνωσε, οπότε συνεχίσαμε με το καινούριο GRP γόμας Β. Οι χρόνοι λίγο πάνω από τα 28. Στις 11.22 το πρωί, με συννεφιά αλλά στεγνή πίστα, 27.553!!!

Στο τέλος των free practice είμαι 18ος ανάμεσα σε 27 αγωνιζόμενους στην κατηγορία μου. Not bad! Έχω περάσει μέχρι και τον Neumeister, που στο Warm Up τερμάτισε τρίτος!

 Παρασκευή 23 Αυγούστου

 Μέρα συννεφιασμένη και πάλι αλλά ο καιρός μας κάνει το χατίρι και δεν βρέχει! Ουφ!

Πρωί- πρωί με τη δροσούλα –απίστευτη η υγρασία της νύχτας!- ξεκινάμε με 2 practice heats και μετά έχουμε τα 3 από τα 4 συνολικά Qualification Heats. Στα Practice Heats πέφτω λίγο, ενδεικτικά στην 23η θέση. Ξεκινάω το πρώτο QH και γράφω ένα 28.6 και παραλίγο 16 γύρους στο 8λεπτο. Το ίδιο μοτίβο συνεχίζεται μέχρι το απόγευμα. Γράφουμε γύρους, περνάμε υπέροχα, μαθαίνουμε. Ο Μανώλης συνέχεια ρωτάει τους πάντες “why?” και κάνει γνωριμίες με τους πάντες και παίρνει απαντήσεις από όλους, μένοντας έκπληκτος με τη φιλική ατμόσφαιρα των RC Bikers!

Ευτυχώς, στα πρώτα τρία QH έχω πάει σχετικά καλά: Τερμάτισα 4ος στο πρώτο με best lap 28.65 και 15  γύρους και χρόνο  8.00.073. Στο τσακ για το 16άρι!

Στο 2ο QH τερματίζω δεύτερος, αυτή τη φορά άνετα στους 16 γύρους, με χρόνο 8:12 και best lap 27.836. Στο τρίτο τερματίζω πάλι δεύτερος με 16/8.11.246 και best lap 28.45.

Ο Race Director καλεί συνάντηση των Team Managers. Βλέποντας ότι ο καιρός είναι πλέον με ηλιοφάνεια και ζέστη, μετά τις 3 ο μεσημέρι, μας ρωτάει αν θέλουμε να κάνουμε τώρα και το τέταρτο QH, που είναι προγραμματισμένο για το Σάββατο το πρωί. Ψηφίζουμε να γίνει αύριο.

Το μεσημέρι ο καιρός ανέλπιστα το γυρίζει σε λιακάδα και ζέστη, οπότε οι Οργανωτές αποφασίζουν να κάνουν την παρουσίαση των Εθνικών ομάδων σήμερα, καθώς και το καθιερωμένο Concours. Ο Ed έχει επιστρατεύσει τα κορίτσια από ένα κοντινό στριπτιζάδικο (!!!) να κρατάνε τα πλακά με τη σημαία της κάθε χώρας! Μέγα γέλιο ανάμεσα στον ανδρικό πληθυσμό, και ψιλοκατήφεια ανάμεσα στις συζύγους/φίλες που είναι μαζί!

Για μια ακόμα φορά το λεξάν μου είναι φαβορί ανάμεσα στους αγωνιζομένους για νίκη στο Concours, αλλά ο Ed διαλέγει τη σύζυγο του Marc Lutz, η οποία με τη σειρά της επιλέγει σαν ομορφότερο το μηχανάκι της Γαλλίδας Deborrah Serre. Υγεία!

 Σάββατο 24 Αυγούστου

 Το Σάββατο το πρωί ο καιρός μας τα χαλάει και αρχίζει να ρίχνει πολύ δυνατή βροχή.

IMG_4125

Νομίζω ότι είμαι καλά προετοιμασμένος: Λύνω το Speed Control στα εξ ων συνετέθη και ψεκάζω τα σωθικά του με το μαγικό σπρέι της Thunder Tiger. Το ίδιο κάνω και στο δέκτη, αλλά και στο διακόπτη του ESC, αλλά προφανώς δεν ήταν αρκετά. Το δέκτη τον έχω κλείσει σε μπαλονάκι δανεικό (και αγύριστο!) από τον Simon Lancaster. Ξεκινάω το  4ο QH και μετά από τρεις γύρους το μηχανάκι απλά σταματάει. Κατεβαίνω, το μαζεύω και πάω στα πιτς. Λύνω τα πάντα και βλέπω ότι έχω μεν ρεύμα στο δέκτη και το σέρβο του τιμονιού αλλά από κίνηση… πάπαλα. Βάζω μια άλλη μπαταρία, με ΣΩΣΤΗ πολικότητα και… καπνός! Πάει το ESC! Και δεν έχω και δεύτερο! Φτού! Μύρισε… Διοξείδιο του Αμπέρ, όπως πολύ εύστοχα είχε πει πρόσφατα ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Edi Winter!!!

Με αγωνία τρέχω προς τη… σωτηρία! Πάω και βρίσκω τον Thomas Feilner, που είναι δεύτερος γενικής μέχρι στιγμής στην Stock και του γυρεύω ένα δανεικό ESC. Έχει ένα δεύτερο, αλλά φοβάται και αυτός τη βροχή και δεν μπορεί να μου το παραχωρήσει. Με παίρνει όμως και πάμε στο τραπέζι του Andrea Selva, ο οποίος έχει ένα τρίτο ESC και ευχαρίστως μου το δίνει. Με τις συμβουλές αρχικά του Thomas και στη συνέχεια του Fredrik Von Elling και του Marc Lutz κάνω την κατά το δυνατόν καλύτερη αδιαβροχοποίηση:

Φυσικά, έλυσα το ESC και το… έλουσα με TT spray. Αυτή τη φορά το άφησα να «τραβήξει» για μισή ώρα, όπως με συμβούλεψε ο Thomas. Παράλληλα, έβαλα πολύ προσεκτικά blue tac στο sensor port τόσο του μοτέρ όσο και του ESC. Αφού συναρμολόγησα πάλι το ESC, άπλωσα πολύ προσεκτικά γύρω-γύρω στον αρμό του κόκκινο Plasti Dip. Με το ίδιο υλικό που δανείστηκα από το Fredrik περιέκλεισα και το διακόπτη του ESC, αφού πρώτα τον άφησα μόνιμα στο ΟΝ. Απλά, για να «ανάψω» το μηχανάκι έβαζα και το δεύτερο καλώδιο  του Speed Control στη μπαταρία και έκλεινα το fairing και από την αριστερή μεριά.

Τέλος, εφάρμοσα και το σύστημα που μου είχε υποδείξει στο επίσης βρεγμένο Warm Up ο Σέρβος Voijn Pantovic:  Φαρδιά υφασμάτινη νάιλον ταινία γύρω από το μπροστινό μέρος του πλαισίου και πιο πριν μικρά κομμάτια χαρτί κουζίνας διπλωμένα ώστε να απορροφούν την υγρασία.

Ο «γείτονας» στα πιτς, Marc Lutz πάει ένα βήμα παραπέρα με την αδιαβροχοποίηση: Προσεκτική τοποθέτηση blue tac πάνω σε κάθε πόλο του μοτέρ του, ενώ τοποθετεί πηχτό γρασάκι πάνω από τα ρουλεμάν του μοτέρ.

Ξεκινάμε τα Sub Finals, πάλι χωρισμένοι σε 3 ομάδες στη Stock, εν μέσω των 10 ομάδων των περίπου 100 οδηγών που συμμετέχουν συνολικά. Πιο αναλυτικά, στην Stock τρέχουν 27, στα Superbikes 64 και στα Nitro 17.

Στο πρώτο μας Sub, το 1/4, στις 2.30 περίπου το μεσημέρι, παίρνουμε εκκίνηση μόλις 4 άτομα, αλλά οι 2 εγκαταλείπουν σχεδόν άμεσα με προβλήματα στα ηλεκτρονικά. Τερματίζω το δεκάλεπτο δεύτερος με ένα αξιοπρεπές 18άρι και best lap 31.59. Προκρίνομαι φυσικά για το 1/2 Sub Final.

Κάνουμε το πρώτο από τα τρία 1/2 Sub Finals το Σάββατο το απόγευμα με πίστα που αρχίζει να στεγνώνει. Τερματίζω 7ος αλλά με πολύ καλή αγωνιστική διάθεση.

 Κυριακή 25 Αυγούστου

 Βροχή από το πρωί, όπως προβλεπόταν από τα Meteo. Κάνουμε το πρώτο από τα υπόλοιπα 2 Sub Finals. Θα μετρήσουν τα 2 καλύτερα αποτελέσματα από τα τρία. Τερματίζω 8ος από χμ… ελλιπή προετοιμασία! Τι έπαθα? Έβαλα μικρό κομμάτι ταινίας duct tape γύρω από τις πλάκες του πλαισίου μου, με αποτέλεσμα μετά από μερικούς υγρούς γύρους να ξεκολλήσει από τη μια μεριά και πρακτικά να αφήσει το ESC ακάλυπτο στο έλεος του σπρέι νερού που πέταγε ο μπροστινός τροχός κατευθείαν πάνω του! Παρόλη την καλή υπόλοιπη αδιαβροχοποίηση, είχα μερικά glitches που έκαναν το μηχανάκι να μένει χωρίς δύναμη ή να δουλεύει με διακοπές. Τελικά, καταφέρνω να τερματίσω, αλλά έχω μερικούς γύρους στο 1 λεπτό, μετά από τις φιλότιμες προσπάθειες των ξετουμπαριστών να με ξαναβάλουν στην πίστα… Έσπρωχναν οι άνθρωποι το μηχανάκι, πάταγα το γκάζι και αυτό… τίποτα! Ουσιαστικά, μόνο με θαύμα μπορώ να μπω στον Α τελικό, πλέον, με μια 7η και μια 8η θέση. Στο τρίτο Sub βελτιώνω, φτάνοντας και τους 17 γύρους, αλλά τερματίζω 8ος πάλι, μετά από πολύ αγώνα. Η τελική μου κατάταξη στη Stock είναι στη 19η θέση ανάμεσα σε 27 τερματίσαντες. Και του χρόνου.

Αξιοσημείωτο είναι ότι και πολλά φαβορί για τη δεκάδα του τελικού μένουν εκτός, όπως ο Selva, που καταλήγει 11ος, ο Lancaster που είχε και μια νίκη στα ½ Sub Finals είναι 13ος, ο Terrien 18oς κλπ.

Μετά το υποχρεωτικό lunch break ξεκινάνε οι τελικοί με τo πρώτα 2 σκέλη των Stock και των Superbikes, ακολουθούμενα από τον τριαντάλεπτο τελικό των Nitro.

Ο 17χρονος Γάλλος Brunet (JABBER) ξεχωρίζει, αλλά έχει πολύ δυνατό ανταγωνισμό από τον Ισπανό Lopez (Nuova Faor) και τον Γάλλο Hammerton (RG Evolution) που τερματίζουν 2 δευτ. και 25 δευτ. αντίστοιχα πίσω του. Στο δεύτερο σκέλος των Superbikes νικητής αναδεικνύεται ο Repetati (RG Evolution) με τον άλλο πιτσιρικά, τον 16άχρονο Γερμανό Stefan Polydor (JABBER) να τερματίζει ακριβώς στη ρόδα του!

Στα Stock, Ο Γερμανός Lutz (Einibike) κάνει ένα εκπληκτικό αγώνα, περνώντας πάνω απ’ όλους και κερδίζει από τον Ιταλό Ottina (Nuova Faor) με χρόνο σχεδόν φωτοφίνις: 10:22:818 ο Lutz έναντι του 10:22:942 του Ottina!!!

Πριν γίνουν τα δεύτερα σκέλη των τελικών, η Οργάνωση σταματά τη διαδικασία, αποτίοντας με ενός λεπτού σιγή, φόρο τιμής στον αδικοχαμένο Παγκόσμιο Πρωταθλητή Stock 2011 Fabien Le Rochais.

Στο δεύτερο σκέλος ο ρυθμός ανεβαίνει, και καταφέρνουν 21 γύρους, σε σχέση με τους 20 του πρώτου. Ο Lutz κερδίζει ξεκάθαρα, πλέον, ενώ για τη δεύτερη θέση παλεύουν ο Ιταλός Tosti (RG Evolution) και ο Σέρβος Pantovic (JABBER) που τερματίζουν με αυτή τη σειρά. Ο Lutz ανακηρύσσεται επίσημα Παγκόσμιος Πρωταθλητής Stock. Να θυμίσουμε ότι ο Lutz, τόσο στο Παγκόσμιο 2011 όσο και στο Παγκόσμιο 2012 είχε τερματίσει 2ος.  Το 2011 μάλιστα είχε κερδίσει τα 2 από τα τρία σκέλη του Α τελικού, αλλά επειδή το σύστημα κατάταξης βασιζόταν στο άθροισμα των γύρων των 2 καλύτερων δεκάλεπτων, είχε καταταγεί 2ος για 4 δευτερόλεπτα!

  Στα νίτρο, ένας ακόμα πιτσιρικάς, ο Γάλλος Correntin Blaise (RG Evolution) μετά από σκληρές μάχες, τόσο του ιδίου όσο και του πατέρα του, που ήταν μηχανικός του και έκανε ταχύτατους ανεφοδιασμούς, κατάφερε να βρεθεί στο πρώτο σκαλί του βάθρου με 2 γύρους διαφορά από το δεύτερο Nascosti (Nuova Faor) και τον Giovannini (RG Evolution).

 Σειρά πλέον για το τρίτο σκέλος των Stock. Ήδη έχουμε Πρωταθλητή, αλλά αντίθετα με την πάγια τακτική σε τέτοιες περιπτώσεις, ο Lutz αποφασίζει να τρέξει και σε αυτό το σκέλος, παρόλο που δεν το έχει ανάγκη: Είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής! Προηγείται σχεδόν σε όλο τον αγώνα, αλλά στους τελευταίους γύρους τον πλησιάζει και τον περνάει ο Γερμανός Feilner (JABBER) και καταφέρνει να τερματίσει στην πρώτη θέση με 3 δευτ. διαφορά από τον Lutz. Στην Τρίτη θέση, 5 δευτ. πιο πίσω, ο Ιταλός Ottina (Nuova Faor). Αυτή ακριβώς θα είναι και η τελική κατάταξη στην κατηγορία Stock: Lutz, Feilner, Ottina.

IMG_4677

 Στο τελευταίο σκέλος των Superbikes έχουμε τη μεγαλύτερη αγωνία: Δεν υπάρχει ξεκάθαρος νικητής μέχρι τώρα και όλα είναι ανοιχτά!

Ο πιτσιρικάς Stefan Polydor (JABBER) παρότι ξεκινάει 6ος, καταφέρνει περίπου στο 7ο λεπτό και αναρριχάται στην πρώτη θέση. Χωρίς λάθη και με ένα απίστευτα γρήγορο οδήγημα, κατακτά την πρώτη θέση του σκέλους και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα! Μάλιστα, στη στεγνή πλέον πίστα, που ήταν λίγο λαχείο για όλους, όσον αφορά το στήσιμο για βρεγμένο ή στεγνό, σε μια πίστα που αλλάζει κάθε λεπτό, κατάφερε 24 γύρους στο δεκάλεπτο.

Αξιοπερίεργο είναι το γεγονός ότι αρκετοί οδηγοί, κυρίως στα Superbikes, δεν έτρεξαν με το «καλό» τους JABBER, RG, Eini κλπ στο βρεγμένο, αλλά με το «παλιό» τους Thunder Tiger SB-5 που είχαν εκ των προτέρων κατάλληλα προετοιμασμένο για βροχή!

Την Κυριακή το απόγευμα έγιναν πανηγυρικά οι απονομές στους 10 πρώτους κάθε κατηγορίας, ενώ δόθηκαν ίδια χειροποίητα γυάλινα βραβεία στις γυναίκες αγωνιζόμενες καθώς και στους νεαρούς, κάτω των 18 ετών.

IMG_4702

Αργά το απόγευμα, η πολυπληθής πολιτεία των αυτοκινούμενων, σκηνών και τροχόσπιτων που είχε στηθεί δίπλα στην πίστα άρχισε να διαλύεται. Ανανεώσαμε το ραντεβού για την επόμενη χρονιά στη μακρινή –για μας- Σουηδία!

 Κανονισμοί

 Στις συναντήσεις των Team Managers συζητήθηκαν και ορισμένες αλλαγές στους κανονισμούς.

* Ειδικά για την κατηγορία Stock αποφασίστηκαν τα εξής:

* Ελάχιστο βάρος 1800 γραμ. έναντι των 1900 που ίσχυε ως τώρα.

* Χρήση των υπαρχόντων ηλεκτρονικών (ESC SP Cirtix και μοτέρ SP 13.5T MMM με κόκκινο sensor board) αλλά και των νεώτερων ESC SP Reventon Stock και μοτέρ SP 13.5R.

* Για τα ελαστικά αποφασίστηκε το εξής: Ελεύθερες για χρήση όλες οι μάρκες και οι τύποι ελαστικών, με ισχύ του υπάρχοντος κανονισμού διάθεσης και ονοματολογίας, αλλά θα επιτρέπεται να μαρκαριστούν μόνο 2 ζευγάρια ελαστικών επιλογής του αγωνιζομένου για χρήση στον αγώνα, καθώς και ένα ζευγάρι Wet, επίσης ελεύθερο επιλογής, για χρήση μόνο σε περίπτωση βροχής.

* Μια ενδιαφέρουσα αλλαγή ψηφίστηκε όσον αφορά τα διαδικαστικά των αγώνων: Αντί για το σύστημα «πυραμίδας» που χρησιμοποιείται τώρα (1/8 τελικός, ¼ τελικός, ½ τελικός, Α τελικός, στο οποίο υπάρχει το πλεονέκτημα στους αγωνιζομένους να ανέβουν σιγά-σιγά ως τον Α τελικό), να χρησιμοποιηθεί το σύστημα της Αμερικής, στο οποίο αφού τελειώσουν τα Qualification Heats, με βάση την κατάταξή τους, οι οδηγοί τρέχουν ανά δεκάδες στους τελικούς: Στον Α τελικό οι οδηγοί με τις θέσεις 1 έως 10, στον Β τελικό οι οδηγοί που κατετάγησαν στα QH από 11-20 κοκ.

Με αυτό το σύστημα, ναι μεν δεν υπάρχει ελπίδα για τελικό στους υπόλοιπους οδηγούς, αλλά τουλάχιστον όλοι οι τελικοί θα γίνονται την Κυριακή, αποφεύγοντας το φαινόμενο την Κυριακή τα πιτς να είναι μισοάδεια.

* Δεν αποφασίστηκε που θα γίνει το Παγκόσμιο το 2015.

 Τα δικά μου

 Όσον αφορά τα δικά μου, έτρεξα με σχετικά καινούριο μηχανάκι, πάλι Thunder Tiger SB-5, αγορασμένο τα Χριστούγεννα του 2012. Το μηχανάκι έχει τρέξει στο Warm Up, το Μάιο και στη συνέχεια προπονήσεις στην FRT.

Στα options, χρησιμοποίησα ψαλίδια carbon Lightscale, curved chassis plates Lightscale, κουτί ψαλιδιού Edi Winter, κέντρα τροχών carbon, της ΖΗ-Racing και αλουμινένια από τα options της ΤΤ.

Τα λάστιχα ήταν φυσικά PMT 200 Cut-Slick (βρόχινα) του κανονισμού σε ζάντες χωρίς insert, από την RG Evolution.

Τα ηλεκτρονικά μου, τα γνωστά από τον κανονισμό για την κατηγορία: ESC SP Cirtix Club Spec, το ίδιο που είχα και πέρσι, μέχρι που… κάηκε (!), μοτέρ SP 13.5T MMM, σέρβο τιμονιού Savox SC1251, δέκτης Corona RC 2.4GHz, πομπός Futaba FF3.

Χρησιμοποίησα δύο Μπαταρίες Nosram 7200/100C όλες τις μέρες, αφού ο χρόνος ανάμεσα στα heats επέτρεπε στις μπαταρίες να… ξεκουραστούν και να ξαναφορτιστούν. Η κατανάλωσή μου μετά από 12-13 λεπτά τρέξιμο έφτασε στα 1650 mah.

To lexan προήλθε από την Γερμανική Sto-Racing και πονοκεφάλιασε αρκετά τον ζωγράφο μου, το Δημήτρη Μητρόπουλο.

 Ευχαριστίες χωρίς ιδιαίτερη σειρά:

www.frt.gr

Περιοδικό ΜΟΤΟ

www.rcdevil.gr

www.rc-world.gr

www.rccars.gr

The-Painter.gr

Και σε όλους τους φίλους και γνωστούς που με υπέμειναν και με παρότρυναν να προχωρήσω και να συνεχίσω με το όνειρό μου! 

Ραντεβού το 2014 στη Σουηδία, λοιπόν!!!!

  

Links:

 Ολες μου οι φωτό:

http://picasaweb.google.com/steliosh1/

 

Φωτό από τον Αγγλο John Veal:

https://www.dropbox.com/sh/0jrc67zb56q8hs0/0Ipn7vG1zq#/

 

Φωτό του Gottfried Neumeister:

https://plus.google.com/photos/117331871493439606779/albums/5916361658648974593#photos/117331871493439606779/albums/5916361658648974593

 

Τα video μου:

(Λίστα αναπαραγωγής, 21 video)

http://www.youtube.com/playlist?list=PLxn56H23kK_V4XZRULmKEIM2-fj-X7xxa

 

Τα video του Stefan Polydor (Παγκόσμιος 2013 SBK)

Είναι οι τα 2 σκέλη του Α τελικού SBK.

http://www.youtube.com/user/steff22021997

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε σχετικά:

Comments are closed.