RC Bikes Worlds – DAY 2

Σάββατο, Αύγουστος 25th, 2012 one Commented

Ο Στέλιος Χατζόπουλος εξακολουθεί να βρίσκεται στην γειτονική Ιταλία και να περνάει φανταστικά στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα RC Bikes. «RC Bike Worlds

Παρασκευή 24 Αυγούστου

Αυτή η ζέστη και η υγρασία μαζί δεν συνηθίζονται, τι να λέμε! Πίκρα, τa  ‘παμε και χτές…

Οπότε ας πάμε στα αγωνιστικά δρώμενα…

Τρία προκριματικά σήμερα, ένα ακόμα αύριο και μετά ημιτελικοί τύπου «πυραμίδας». Για να μην κρατιόμαστε σε αγωνία, είμαι μόλις 25ος μετά από αυτά τα 3, στους 32 σύνολο…

Πως φτάσαμε ως εδώ?  Στο πρώτο προκριματικό πήγα σχετικά καλά, χωρίς ιδιαίτερες στούκες, αλλά συγκριτικά αργά. Στο Warmup αντίστοιχα είχα καταφέρει και 25άρια, αλλά γενικά κινούμην στα 26… Οπότε είμαι στην 25άδα οριακά με 16 γύρους . Στο δεύτερο πάω λίιιιιιιιιιιγο καλύτερα, αλλά στο 7.40 λεπτό του 8λεπτου με βάρεσε κάποιος και μούκοψε τον ιμάντα!!! Αν είναι δυνατόν! 15 γύροι μόνο… Ευτυχώς έχω ακόμα έναν ίδιο… Τα λάστιχα του Shark Laps δουλεύουν αισθητά καλύτερα, ιδίως το μπροστινό, που το εμπιστεύομαι όλο και περισσότερο. Ετσι, το τρίτο προκριματικό με βρίσκει με σταθερά μειούμενο μεταξόνιο να έχω 17 γύρους και με προοπτική βελτίωσης, αφού κάνω σταθερά 26+ μέχρι 27.5. Ακούγεται περίεργο, αλλά με «βολεύει» το μηχανάκι με μακρύ μεταξόνιο, αφού συγχωρεί ΠΟΛΥ, αλλά ταυτόχρονα χάνει και 1-2 δευτ. στο γύρο… Αν τα βάλεις κάτω, είναι πάνω από γύρος στο 8λεπτο… Αύριο θα τρέξω με το κοντύτερο μεταξόνιο, μπας και βελτιώσω κάτι…

Εδώ που τα λέμε δεν έχω ιδέα γιατί ενώ σε όλα τα heats τρέχουμε 10λεπτα, στα προκριματικά κάνουμε 8λεπτα…  Τεσπά…

Αργά το απόγευμα γίνεται η καθιερωμένη παρέλαση των εθνικών ομάδων. Αμέσως μετά, εμφανίστηκε ο πατέρας του Marco Simoncelli, μαζί με τον καλλιτέχνη που έβαφε τα κράνη του Sic, και παρουσίασαν ένα κράνος replica που θα δοθεί με λαχειοφόρο την Κυριακή, με τα χρήματα να πηγαίνουν σε κάποιο κοινωφελές έργο. Η ίδια η πίστα μετονομάζεται επίσημα σε Μarco Simoncelli Race Track.

 

Αργότερα μπήκαν στην πίστα μερικά από τα καινούρια Supermoto της Nuova Faor, καθώς και ένα sidecar που πήγαινε άνετα και στις 2 ρόδες!

Α… και απόψε πάλι τζάμπα φάγαμε! Η πίστα έφερε πίτσες και piadinae (πίτες με proschiuto, τυρί και ρόκα) και αναψυκτικά. Οπότε το σκίσαμε για βραδινό στην πίστα!

Στις συναντήσεις των ΤΜ συζητήσαμε ορισμένα θέματα, κυρίως για διευκρινήσεις στην Stock. Το μοτέρ που έχει δοθεί υποχρεωτικά για φέτος και το 2013 είναι ως γνωστό το Speed Passion MMM 13.5T. Ο κανονισμός λέει ότι δεν επιτρέπεται κανένα modification πάνω του. Αρκετοί όμως έχουν σφυρίξει το λίγο timing στο full. Θεωρητικά αυτό δεν θεωρείται μόντα, αλλά συμφωνήθηκε να ελεγχθούν όλα τα μοτέρ από τον αντιπρόσωπο της SP στην Ιταλία. Βρέθηκαν 4 μοτέρ «σφυριγμένα» και οι ΤΜ συμφώνησαν οι οδηγοί αυτοί να χάσουν τα σημερινά προκριματικά τους, και αφού επαναφέρουν το timing του μοτέρ στο μέσον, όπως έρχεται από το εργοστάσιο (άρα δεν κάνουμε… modification!). Προτάθηκε επίσης από του χρόνου να γίνεται και έλεγχος over voltage (όπως έγινε νομίζω σε κάποιο Παγκόσμιο ή Πανευρωπαικό Touring Cars πρόφατα?).  Ευτυχώς δεν είχε αλλάξει κανείς το κόκκινο sensor board με κάποιο option της SP με μεγαλύτερο εύρος timing! Εκεί θάχαμε κλάματα!!!

Αυτά τα λίγα για σήμερα, περισσότερες φωτό εδώ:

 

https://picasaweb.google.com/113879728114244487571/RCBikeWorlds2012FridayAugust24#

 

και ένα video της οργάνωσης:

 

http://www.youtube.com/watch?v=AKeIrrbnc7s«

Διαβάστε σχετικά:

One Response to “RC Bikes Worlds – DAY 2”

  1. Ο/Η Antonis λέει:

    Μιας και βελτιώνεσαι σιγά σιγά, και επειδή στην Αθήνα έχει εξίσου τρομερή ζέστη -οπότε είσαι σαν-το-σπίτι-σου- από αύριο περιμένουμε καλύτερους χρόνους! :) :) :)

Leave a Reply to Antonis