RC Bike warm up – Day 4

Κυριακή, Μάιος 27th, 2012 4 Σχόλια

Στέλιος reporting από το Riccione για την τέταρτη και τελευταία μέρα του εκεί, στο Warm Up του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος RC Bikes:

Η μέρα ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές. Ανεση χρόνου, κάνουμε τις ρυθμισούλες μας, ελέγχουμε ότι όλα είναι σωστά πάνω στα μηχανάκια, μια χαρά!

Κάνουμε τους ημιτελικούς, χωρισμένοι σε δυό ομάδες των 6 και 7, αντίστοιχα. Οι δέκα καλύτεροι πάνε στον Α τελικό. Στο πρώτο μου, κάνω το σχεδόν καλύτερο δεκάλεπτό μου, σταθερό μεν, αλλά αργό, όπως φάνηκε και χωρίς καμμία στούκα! Είμαι τρίτος. Το σκέφτομαι μετά και το συζητάω με τον Feilner, ότι βασικά, τον περισσότερο χρόνο είμαι μόνος στην πίστα και.. κρουζάρω… πάω βόλτα, χωρίς να πιέζω, αφού δεν έχω κανένα να με «σπρώχνει» και κανέναν να κυνηγάω!

Τουλάχιστον, με βάση και τα αποτελέσματα του άλλου ημιτελικού, προκρίνομαι σίγουρα, αφού είμαι συνολικά πέμπτος.

Και στα επόμενα δύο, για 2-5 δευτερόλεπτα δεν κάνω 23 γύρους, ενώ ξέρω ότι είναι εφικτό.

Στις 12.30 κλασσικά, το ιστορικό πια lunch break των Ιταλών, χαλαρά, για μια ώρα  και μετά ξαφνικά… πανικός! Πρέπει να γίνουν 6 τελικοί ηλεκτρικών και ένας 30λεπτος νίτρο μέσα σε 2 ώρες! Basta!  Ξετουμπάρουμε και σε τρία λεπτά ξανατρέχουμε! Και αμέσως μετά ξετουμπάρισμα! Ελεος!

Τα λάστιχά μου είναι κουρέλια, ευτυχώς έχω φορτίσει τις μπαταρίες! Κάνουμε το πρώτο και από κακή εκκίνηση μένω τελικά έβδομος, αλλά και με σχετικά περίεργη νευρικότητα. Επιμένω ότι μπορώ και καλύτερα… Κι οι άλλοι στουκάρουν, πανάθεμά τους! Μας ξετουμπάρουν οι του τελικού των νιτρο, οι οποίοι έχουν ξαπλάρει στο γκαζόν και στις καρέκλες και… τα ζώα τους αργά! Στα δικά τους heats βέβαια, που ξετουμπάραμε οι ηλεκτρικοί μας έριχναν τη χριστοπαναγία σύννεφο αν αργούσαμε ένα δεκατάκι!

Κάνουμε και τον δεύτερο τελικό, ξανά στο τέλος της ευθείας πανικός, ενώ στην ευθεία έχω καταφέρει με καλή εκκίνηση  να’ μαι και τρίτος (!) μου ορμάνε οι από πίσω και γίνεται το έλα να δεις. Με στέλνουν αδιάβαστο, και ο ξετουμπαδόρ (νίτρο, που λέγαμε)  πάει και ξαπλάρει στο γκαζόν με το μηχανάκι μου στα 2 μέτρα, κυριολεκτικά δίπλα του! Στα 2 μέτρα!!! Φωνή, κακό η γραμματεία, φωνάζω και γώ, στα ελληνικά πλέον, του ρίχνω καντήλια (όχι τα… γνωστά!) τελικά την κάνει την… αγγαρεία με βάζει μέσα αφού οι  πρώτοι έχουν κάνει τον πρώτο γύρο, ήδη!!!

Παρόλα αυτά, ορμάω, πάλι, κόσμος στουκάρει εδώ και κεί, περνάω ανάμεσα σε πολύνεκρα και από το 5ο λεπτό και μετά με πιάνει το κακό μου κι αρχίζω και γώ τις εξόδους! Τα λάστιχα είναι φυτίλια, ειδικά το μπροστινό, τρώω 2-3 low siding  σε κάθε γύρο… Συνήθως το μαζεύω, αλλά 1-2 φορές με έξοδο, χάνεται η μπάλλα. Τερματίζω ένατος.

Ξετουμπάρουμε στο καπάκι τελικό Superbikes, εδώ να δείτε ρεσιτάλ οδήγησης! Winter και Zonzini, αλλά και 2-3 καλοί Ιταλοί με NF και RG πάνε στον πόντο με ταχύτητες ασύλληπτες για το μάτι του κοινού… θνητού!

Για την ιστορία, ο πολυνίκης Winter αρκέστηκε τελικά στη δεύτερη θέση, ενώ την πρώτη την κατέκτησε πανάξια ο Gianni Zonzini (ψάχτε στο youtube για «Riccione Zonzini”) που είναι και η πίστα «του». Ο τρίτος, Baroni, επίσης τοπικός ήρωας, οδήγησε και αυτός εκπληκτικά. Ο Παγκόσμιος SBK 2010, Mario Lopez τελικά τερμάτισε στο μέσον του τελικού, ενώ πολλά ήταν τα Jabber (σχεδίασης και κατασκευής Edi Winter) στον τελικό.

Ξανά στη δράση, λοιπόν: Και  μόλις τελειώνουν τα SBK, σε τρία λεπτά εκκίνηση! Εεεε!  Basta! Ούτε μπαταρία δεν έχουμε αλλάξει, το μηχανάκι είναι στον τεχνικό έλεγχο ακόμα! Που πάμε?!

Να ‘ναι καλά ο Αυστριακός Berhard Renner (δείτε τις φωτό του, με το ψευδώνυμο Gartenzwerg), που την έχει ψυλλιαστεί τη ζημιά και μου ’χει βάλει μπαταρία, μου’ χει φέρει την τηλεκατεύθυνση και δεν έχει σπρώξει καλά τα βύσματα στην μπαταρία (Nosram, με το «σκαλάκι» εκεί που μπαίνει το καλώδιο). Ξεκινάω καλά, από την 6η θέση πετάγομαι 2ος-3ος και ξαφνικά, μένω από γκάζικαι τιμόνι στα μισά του πρώτου γύρου! Πάει ο τρίτος τελικός!

Κάθησα και χάζεψα λίγο από πάνω, και μετά κατέβηκα και τράβηξα μερικές φωτό…

Μετά και τον τρίτο Α τελικό των Superbikes, που φυσικά ξετουμπάραμε στο καπάκι (σε τρία λεπτά εκκίνηση! Τρέχουμε τώρα!)  έγιναν οι απονομές και αφού χαιρετηθήκαμε, ανανεώσαμε το ραντεβού για τον Αύγουστο, στο Παγκόσμιο!

 Αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα εντόπισα, όσον αφορά τα τεχνικά. Κατ’ αρχήν είναι φανερή η ανάγκη πλέον για ένα νέο λάστιχο, διαφορετικού προφίλ, αφού τόσο οι πίστες έχουν κράτημα τσίχλας, όσο και τα μηχανάκια βελτιώνονται απίστευτα.

Τόσο ο Clark (γνωστός για τα κολλημένα ζαντολάστιχα) όσο και ο Massari, τα hard inserts του οποίου πλέον όλοι χρησιμοποιούν (και εγώ στα κολλημένα του Clark), έχουν στα σκαριά νέα λάστιχα με διαφορετικό προφίλ, τριγωνικό, πλέον, και όχι ημικυκλικό πια, ώστε να εκμεταλλεύονται τις κλίσεις.

Σήμερα, ο Massari μου ‘δειξε το νέο του insert που είναι πλέον τριγωνικό, αναγκάζοντας και τα λάστιχα που το περιβάλλουν να πάρουν αυτό το σχήμα! Το φτιάχνει δε σε σύσταση extra hard! Θα τα έχουμε σύντομα για δοκιμή, προφανώς!

Για τις κλίσεις τώρα… Η μοτοσικλέτα μου, η TT SB-5, παρόλο που είναι αρκετά στενή κάτω, υστερεί σημαντικά, πλέον σε αυτό το σημείο, αφού οι κλίσεις που μπορεί να πάρει είναι πεπερασμένες. Από ένα σημείο και πέρα, έχεις lowsiding, μόνο και μόνο γιατί ακουμπά το fairing στην άσφαλτο σε οριακή κλίση.  Αρκετοί οδηγοί πλέον, καταργούν την καρίνα (που είναι αφαιρούμενη) καθώς και τα χαμηλότερα στηρίγματά της, με αποτέλεσμα την δυνατότητα για μερικές μοίρες κλίση ακόμα. Εδώ είναι τα δεκατάκια! Στους τελικούς έκανα το «σφάλμα» και χρησιμοποίησα 4 χιλ. κοντύτερα scratchbars, πέτυχα μεν το πολυπόθητο 25άρι, αλλά με τα λάστιχα πλέον να στρίβουν ΕΚΤΟΣ πέλματος, άρχισαν τα… όργανα!

Πρέπει να προσαρμόσω πλέον και το οδήγημά μου με αυτά!

Για μια ακόμα φορά πρέπει να πώ ένα τεράστιο ευχαριστώ κατ αρχήν στην οικογένειά μου που με… ανέχεται με τούτα και με τ’ άλλα μου (!), αλλά και στους φίλους πρωτίστως και έπειτα χορηγούς/βοηθούς για την πολύτιμη βοήθειά τους σε όλα τα επίπεδα!

Οπότε… αυτά για τώρα, τα υπόλοιπα τον Αύγουστο.

Φωτογραφικό υλικό θα βρείτε εδώ

Διαβάστε σχετικά:

4 Σχόλια to “RC Bike warm up – Day 4”

  1. Ο/Η Antonis λέει:

    Μπράβο Στέλιο!
    Μετά την καλή εμπειρία του Warm Up, να τους σκίσεις τον Αύγουστο!

  2. Ο/Η NicAnd λέει:

    Μπραβο Στελιο για την προσπαθεια και για το αποτελεσμα Πιστευω η εμπειρια αυτη να βοηθησει σε καλυτερο αποτελεσμα το Αυγουστο Καλη επιστροφη

  3. Μερικές ακόμα σκέψεις, με καθαρό μυαλό πια και πλέον στο σπίτι!
    Τα Stock είναι ΟΔΗΓΗΣΗ. Κάνε οδήγηση χωρίς λάθη και πας καλά. Οσο είσαι στην άσφαλτο και τρέχεις, κάνεις χρόνο! Από κει και πέρα, παίζει φυσικά ρόλο και το στήσιμο, όχι τόσο από insert και αναρτήσεις, όσο από κλίσεις και το τι ΔΕΝ ακουμπά κάτω, από σασι, στο τέρμα κάτω…
    Περίεργο το απίστευτο γυρολόγιο του Ιταλού Costi, στο πρώτο δεκάλεπτο του τελικού. Aξίζει να το δείτε: http://www.myrcm.ch/it/roadracericcione/20120526_126443/Stockbike/index.html , πηγαίνετε στο
    Gruppo Finale 1. Εχει best lap 25.419 με ΜΕΣΟ ΟΡΟ 25.427!!!!! ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ?!!! Εχει κάνει ποτέ κανείς τόσο ΤΕΛΕΙΟ γυρολόγιο σε οποιαδήποτε μορφή αγώνων ?!!?!!!!!
    Οσον αφορά τα δικά μου, πέρα από τη γκρίνια (και άλλων) για την Οργάνωση, χρειάζομαι διαφορετική ψυχολόγηση των προπονήσεων, ώστε να «πιέζω συνέχεια» και να μην… κρουζάρω (πλάκα πλάκα τα καλύτερα γυρολόγια στην FRT τα έχω κάνει με 1-2 αυτοκίνητα nitro στην πίστα!!!)
    Εδώ και καιρό όλο «λέω να το φτιάξω» και όλο στο άσε είμαι, τα μπριζάκια του ESC πρέπει να τα φτιάξω ώστε να μπαίνουν σωστά στις Nosram (που έχουν την εσοχή). Απ’ την άλλη, τόσο τις Nosram, όσο και τις Nanotech, που έχουν ίδια εσοχή, τις έτρεχα επί τρεις μέρες συνέχεια, κατ’ επανάληψη (Παρασκευή: 377 γύροι!), χωρίς να μου βγεί τέτοιο πρόβλημα…
    Νίκο… δυστυχώς ο αναβάτης μου είναι πλέον… ανεγκέφαλος! Τούσπασα το κεφάλι στα τουμπίδια… άνοιξε το κράνος στα δυό και… πάν’ τα μυαλά του!!!!!
    Το μηχανάκι, συνολικά είναι τέλειο για την πίστα αυτή, δε γλυστράει πουθενά, στρίβει απίστευτα καλά… με μια διαφορετική (στενότερη στο κάτω μέρος) καρίνα θα ήταν άνετα στα 25.5 συνέχεια…
    Α… και με το τρελό κράτημα… η σούζα γίνεται πανεύκολα (με το σλίπερ τέζα σφιγμένο!!!)
    Δείτε και τις φωτό στο http://www.roadracericcione.com
    Υπολογίζω ότι μέσ’ στη βδομάδα θα αρχίσουν να εμφανίζονται φωτό και από άλλους αγωνιζόμενους, ενδεχόμενα και video, παρόλο που δεν είδα κόσμο να τραβάει…

  4. Περισσότερες φωτό εμφανίζονται σιγά σιγά:

    https://picasaweb.google.com/francoise.terrien/WarmUpRiccioneSunday#
    (Δείτε εδώ μια εκκίνηση Α-σκέλους, όπου ρίχνω ένα τουμπίδι ξεγυρισμένο και παρόλα αυτά βγαίνω μπροστά, σχετικά, στη συνέχεια!!! Με το Νο. 6)

    Και….

    https://picasaweb.google.com/francoise.terrien/WarmUpRiccioneFriday#

Leave a Reply