RC Bikes worlds report – Το ταξίδι ξεκίνησε!

Τρίτη, Αύγουστος 9th, 2011 2 Σχόλια

Ο Στέλιος Χατζόπουλος είναι ήδη καθ οδόν για το Παγκόσμιο πρωτάθλημα RC Bikes και φροντίσαμε να εξασφαλίσουμε ακόμα ένα report από το ενδιαφέρον event. Το ταξίδι ξεκίνησε…

“Ηδη είμαι στο πλοίο της ΜΙΝΟΑΝ για Ανκόνα, και μπροστά μου έχω δύο μέρες περιήγηση στις Αλπεις! Στροφιλίκια τρελά, πάσσα ψηλά, ο παράδεισος της οδήγησης! Ας ελπίσουμε μόνο να μη… βρέχει! Από φίλους μαθαίνω ότι βρέχει σε διάφορα μέρη της Ευρώπης… Θα δούμε… Η άσφαλτος έχει πρόσφυση, αδιάβροχα έχουμε… τι άλλο θέλουμε;!!

Οσον αφορά την προετοιμασία μου έχω κάνει διάφορα:

Αγόρασα από τον www.louis.de ένα σκαμπουδάκι των 6 ευρώ για να κάθομαι, αφού οι απατεώνες οι ευρωπαίοι, κλασσικά, ακόμα στα δέντρα με τις μαιμούδες είναι. ΔΕΝ έχουν πάγκους/καθίσματα στις πίστες τους!!!!!

Ενώ οι δικές μας πίστες, και η ΦΡΤ και η Αρένα, έχουν ωραιότατους πάγκους. Το Λοστάλλο… είναι αιώνες πίσω.

Παρόλα αυτά, ένας Αυστριακός φίλος από το περσινό Παγκόσμιο, που είχε έρθει με μοτοσυκλέτα και αυτός (V-Strom), φέτος έρχεται με αυτοκίνητο, οπότε προσφέρθηκε να κουβαλήσει μια καρέκλα για μένα!

Κάνοντας καλύτερο πακετάρισμα, δεν δανείστηκα τις τεράστιες αντι-αεροδυναμικές βαλιτσάρες του φίλου μου του Ελβις, αλλά κατάφερα να χωρέσω τα πάντα μου στις μικρότερες και πιο μαζεμένες βαλίτσες μου!

Οσον αφορά το μηχανάκι έχει βαρύνει στα 1905-1925 γραμ. ανάλογα το… λεξάν (ο Nicand χρησιμοποιεί ΠΟΛΥ χρώμα, ευτυχώς!). Ο κανονισμός για την Stock λέει μίνιμουμ 1900 γραμ.

Ταυτόχρονα, έχω πίσω ζάντα είτε εξολοκλήρου αλουμινένια (ZH-Racing), είτε τη διαιρούμενη του www.ricou-corps.fr, στην οποία μπορείς να αλλάξεις λάστιχο σε 3-4 λεπτά. Για μπροστά χρησιμοποιώ τις λευκές ζάντες της ΤΤ με κέντρα από αλουμίνιο του www.kp-designs.co.uk (από αυτή την εταιρία ήταν το περσινό μου μηχανάκι).

Οσον αφορά το σασί και τα ηλεκτρονικά, έχω κάνει μια ενδιαφέρουσα αλλαγή:

Αντικατέστησα τις κεντρικές πλάκες του σασί, από carbon, πάνω στις οποίες βιδώνει το μοτέρ, με αλουμινένιες του www.rcdevil.de (καμιά σχέση με το δικό μας rcdevil!) που είναι και +20 γραμ. βαρύτερες! Και δεν είπα ότι κατεβάζει την θερμοκρασία του μοτέρ κατά 15-20C σε συνδυασμό με ένα φανάκι από ESC που έχω σφηνώσει κάπου μέσα στο σασί και στέλνει ότι μπορεί στο μοτέρ! Χάρη σε αυτή τη μετατροπή, μπορώ να χρησιμοποιήσω ελαφρύτερη μπροστινή ζάντα (δες παραπάνω), με εμφανές όφελος στο κράτημα, δηλαδή στην ευελιξία, χωρίς να χάνεται η σταθερότητα.

Φυσικά, διατηρώ και τα μολύβια περιφερειακά της μπαταριοθήκης!

Τα ηλεκτρονικά μου είναι Xerun 60A, με έξτρα 4-cap capacitor, βύσματα bullet HPI, μοτέρ (το δεύτερό μου, βασικά, αφού το πρώτο το… έλιωσα στην κυριολεξία!) Nosram Pure Evo 17.5T (τι πύραυλος!!! Thanks, Φώτη και «συντροφία»!) σέρβο Savox 1251 low profile (thanks Modellsport, Πειραιά!) και δέκτης Κινεζίας Corona RC 2.4Ghz.

Οι μπαταρίες είναι 5000/50C GensAce (Thanks NNick!).

Μιλώντας για προετοιμασία, να ευχαριστήσω για μια ακόμα φορά το κατάστημα Fanatix, που μου εμπιστεύτηκε τα κλειδιά της πίστας για δεκάδες φορές, ώστε να κάνω προπόνηση μεσοβδόμαδα, και πρακτικά όποτε ήθελα!

Πρόσφατα αγόρασα από το ebay.co.uk ένα μεταχειρισμένο Orion LCS (Lap counting system) του 2001, προς 50 λίρες, μαζί με τα ταχ/κα.!

Ανεκτίμητο! Βάζεις το transponder πάνω στο μηχανάκι, με ένα led να εξέχει στο πλάι του λεξάν από μια τρυπίτσα και ακουμπάς το δέκτη στην άκρη της ευθείας της πίστας. Κάθε φορά που περνάς, ακούς  μπιπ-μπιπ και γράφει το γύρο! Αν κάνεις ταχύτερο γύρο, κάνει 4 μπίπ! Στο 10λεπτο (ρυθμιζόμενο) κάνει 6 μπιπ.

Τα γυρολόγια μεταφέρονται άμα θες στο λαπτοπ με ένα adapter (10 λίρες από ebay!) KAI ένα USB-to-serial adapter (είναι μοντέλο 2001, είπαμε!) από τα δικά μας Πλαίσια/Μultirama με 6 ευρώ!

Και, ω τι χαρά, έκανα και 35-πολλά επιτέλους, ενώ γυρίζω εύκολα στα 36-37 δευτερόλεπτα, το 35- είναι κάπως πιο δύσκολο! Όταν δε η πίστα είναι ζεστή (33C+) οι γύροι πέφτουν στα 40-42 και… απορείς…

Κάνω ΟΛΗ την πίστα, περνώντας την ευθεία από δεξιά προς τα αριστερά, όπως ακριβώς θα είναι και στον αγώνα στο Λοσταλλό.

Οσον αφορά το ταξίδι, με μια ματιά:

Κυριακή πρωί έφυγα για Πάτρα, με μια στάση στο Ξυλόκαστρο, σε φίλους για μπανάκι και φαί. Απόγευμα 17.00 πλοίο.

Δευτέρα μεσημέρι Ανκόνα, Δευτέρα βράδυ λίμνη Garda (400 χλμ περίπου).

Τρίτη πρωί, βόρεια προς Passo Gavia, Passo Tonale, Passo Stelvio, Passo Eira, Saint Moritz, Passo Bernina διανυκτέρευση (300 χλμ περίπου).

Τετάρτη πρωί, SplugenPass, Passo San Bernandino, Lostallo (190 χλμ περίπου).

Εχω βρει ξενοδοχείο με 55 ευρώ στο Lumino, 16 χλμ νότια του Λοστάλλο. Πιο κοντά, πρακτικά δεν είχε… Βρήκα ένα μόνο, σε ένα κοντινό χωριό με 95 ευρώ τη βραδιά! Κάμπινγκ δεν θέλω, μπορεί να βρέξει, συν το κουβάλημα σκηνής κλπ κλπ, έξτρα βάρη.

Το πρόγραμμα του αγώνα είναι:

 08 Monday

08:30 – 19:00 Free Practice

09 Tuesday

08:30 – 19:00 Free Practice

13:00 – 17:00 Registration

10 Wednesday

08:30 Team Manager Meeting

09:30 – 19:00 Heat Free practice

13:00 – 17:00 Registration

11 Thursday

08:30 – 12:00 Registration

08:30 – 17:00 Heat Timed practice

08:30 – 17:00 Technical Inspection

17:00 Opening Ceremony

18:30 Aperitif MRTM

12 Friday

09:00 – 18:00 first and second Qualification

19:00 Live music and barbeque

13 Saturday

09:00 – 12:00 third Qualification

13:00 Lower Sub-Finals till 1/8

19:30  02:00 ?

14 Sunday

08:30 1/4 Final until the main final

17:00 Award Ceremony

 

Οσον αφορά την επιστροφή, φεύγω από Lumino Δευτέρα πρωί, Δεκαπενταύγουστο, κατά τις 6 με 7 το πρωί και ορμάω στην Autostrada για 550 χλμ. ως την Ανκόνα, να προκάμω το παπόρι που φεύγει κατά τις 5-6 το απόγεμα.

Αν μου έχουν μείνει λεφτά (χαχα!) θα κατέβω Ηγουμενίτσα -που φτάνει νωρίς το πρωί της Τρίτης- να κάνω και την Εγνατία, που δεν την έχω κάνει ποτέ (!) μέχρι Κοζάνη και μετά νότια προς Λάρσα και κάτω από ΕΟ. Αλλιώς, μένω στο καράβι Πάτρα, το απογευματάκι και πίσω… Η διαφορά στο χρόνο είναι ελάχιστη… Από Ηγουμενίτσα θα είμαι σπίτι στις 2-3 το μεσημέρι, από Πάτρα στις 5-6 το απόγευμα.

To link του αγώνα:

 

http://www.mrtm.ch/

 

Το πιο κουφό έγινε στο καράβι χτες το βράδυ! Συνάντησα το Φώτη, που ευγενώς προσφέρθηκε να παρατήσει τις οικογενειακές διακοπές του –και την οικογένεια!- και να έρθει μαζί μου στο Λοστάλλο!!! Τι καλύτερο από έναν άνθρωπο που ξέρει το Λοστάλλο καλύτερα από όλους?!!!

Τα καλύτερα όμως συμβαίνουν όταν έχεις καλούς φίλους: Αφού βγήκα από το καράβι και πάω γοργά προς τη λίμνη Γκάρντα, όπου υπολόγιζα να μείνω, μου στέλνει SMS ένας ιταλός φίλος από το Trento. «Ελα! Γυρίσαμε από τις διακοπές!»

Οπότε, έβαλα… πλώρη προς Τρέντο και πέρασα τη βραδιά και τη νύχτα παρέα με τους φίλους μου!

Την Τρίτη το πρωί, έκανα το Stelvio, το Passo Bernina και κατέληξα μετά από περίπου 400χλμ στροφιλίκια και ΠΟΛΥ (μα πολύ!) ΚΡΥΟ, λίγο μετά το Σαιντ Μόριτς, όπου ανασυγκροτούμαι για αύριο.

Τετάρτη, το πρόγραμμα έχει 170χλμ, Passo Maloja, Splugenpass, San Bernandino και Lostallo!

Το επόμενο ραπόρτο από την πίστα πλέον!!!!

 

Διαβάστε σχετικά:

2 Σχόλια to “RC Bikes worlds report – Το ταξίδι ξεκίνησε!”

  1. Ο/Η nicolas floudas λέει:

    Ωραια πραγματα Στελλιο!Αυτα ειναι! Να περνας καλα και καλη επιτυχια σου ευχομαι! Μακαρι να ημουν εκει…τα διαβαζω και ζηλευω. Οι διαδρομες που ανεφερες μου ειναι πολυ γνωριμες (με μηχανη και αυτοκινητο) και ειναι πραγματικη απολαυση!!!! αλλα το να τις μοιραζεσαι και με φιλους ειναι ανρκτιμητο…..
    Ζηλευω!!!

    Και παλι καλη επιτυχια!!!

  2. Ο/Η Stelios Chatzopoulos λέει:

    Μόλις έφτασα πίστα! Ραπόρτο το βράδι!
    Νικόλα, διάβαζα και τα δικά σου! Ευχαριστώ!!!
    Βασικά… έχασα το πρώτο free practice, γινόταν την ώρα που ήρθα!
    Το επόμενο στις 15.30 και ακόμα ένα 17,30, τοπικές ώρες, ποπυ σημαίνει… χμ,,, μια παραπάνω από την Αθήνα.

Leave a Reply